معرفی وبلاگ
امام خامنه ای زن را از دید اسلام، بزرگ خانه و گل و ریحانه خانواده خواندند و با اشاره به بحران زن در جوامع غربی، افزودند: در نظام اسلامی، كارهای فراوان برای احیای جایگاه حقیقی زن انجام شده اما هنوز مشكلات زیادی بخصوص در عرصه رفتار با زن در خانواده، وجود دارد كه باید با ایجاد پشتوانه های قانونی و اجرایی آنها را حل كرد. ایشان تأكید كردند: محیط خانواده برای زن باید محیطی امن، با عزت و آرامش بخش باشد تا زن بتواند وظیفه اصلی خود را كه حفظ خانواده است به بهترین وجه انجام دهد. خواهرم حجابت برادرم نگاهت
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 775587
تعداد نوشته ها : 1099
تعداد نظرات : 19
سوره قرآن 
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

☺کشف رازهای زنان از پس لبخند(1)

 

😀● لبخند خوانی



👌امروزه وقتی یک نفر لبخند می زند، یک حال بد تبدیل به حال خوب می شود، یک عذر خواهی پذیرفته می شود، اعتماد به نفسی بالا برده می شود، قراردادی بسته می شود و حتی ممکن است یک رابطه عاشقانه نیز شکل گیرد. اما اگر حال و هوای همین لبخند عوض شود: یک لبخند یا بهتر است بگوییم «نیشخند» می تواند روی اعصاب برود، سر کل کل و دعوا نتیجه را به کلی به رقیب واگذار کند، وسط یک دعوای زن و شوهری به معنای پایان یک رابطه به حساب آید و حتی نشانه تحقیر محسوب شود.

 

👌خالی از لطف نیست قبل از آن که به "لبخند خوانی" بپردازیم.


✌بدانید که محققان می گویند که یک لبخند بسیار کوتاه مدت (حتی به اندازه یک چهارصدم ثانیه) کافی است تا یک نیروی حسی قوی ایجاد کند: به طور مثال باعث می شود مردم به اطراف خود نگاه مثبت تری داشته باشند و چه بسا مسایل خسته کننده مفرح و با نشاط شوند! حتی شاید بتوانید مزه بد یک غذا را با لبخند برای خودتان قابل تحمل کنید.

🙇و اما در آخر: لبخند مسری است. به قول معروف «بخند تا دنیا به رویت لبخند بزند!»

 

😒آقایان نیش تان را ببندید.


👌مردان اصولا دوست دارند که همیشه خانم ها را به لبخند ببینند. و در اصل به سمت بانوانی جذب می شوند که چهره خندانی دارند. اما در بسیاری از موارد این لبخند ممکن است کار دست ما خانم های محترم بدهد. در واقع برخی از آقایان محترم این لبخند های خالص ما را ممکن است حمل بر این بگذارند که ما از آن ها خوشمان آمده است. و جالب است که بدانید خانم ها کاملا در نقطه مخالف آقایان در این امر قرار دارند: یعنی این که از مردانی که همیشه «نیششان باز است»! خوششان نیامده و آن را حمل بر «لوس بودنشان» می گذارند!

چهره افراد یک تئاتر سیار با نقش ها و حالات مختلف است. 


🙆گروه تربیتی گوهر پنهان


09168049431


دسته ها : هنر زیستن
1394/1/12 9:12
X