معرفی وبلاگ
امام خامنه ای زن را از دید اسلام، بزرگ خانه و گل و ریحانه خانواده خواندند و با اشاره به بحران زن در جوامع غربی، افزودند: در نظام اسلامی، كارهای فراوان برای احیای جایگاه حقیقی زن انجام شده اما هنوز مشكلات زیادی بخصوص در عرصه رفتار با زن در خانواده، وجود دارد كه باید با ایجاد پشتوانه های قانونی و اجرایی آنها را حل كرد. ایشان تأكید كردند: محیط خانواده برای زن باید محیطی امن، با عزت و آرامش بخش باشد تا زن بتواند وظیفه اصلی خود را كه حفظ خانواده است به بهترین وجه انجام دهد. خواهرم حجابت برادرم نگاهت
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 769942
تعداد نوشته ها : 1099
تعداد نظرات : 19
سوره قرآن 
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
 
 

پروردگارا!بر محمد و آلش درود فرست و ما را در راه کسب قطره‌ای از دریای علم آنان کهآن هم قطره‌ای از دریای علم توست، توفیق عنایت فرما و ما را از ظلمات جهل رهایی ده و به‌سوی نور هجرت ده که ظلمت و جهالت بس گمراه‌کننده و نابودکننده است.

پروردگارا!بر محمد(ص) و آلش درود فرست و به ما شجاعتی مانند آنان عطا کن و ترس از دشمن و کشته‌شدن را از دل ما بزدای، همچنان که از دل آنان زدودی و ما را برسپاه کفر نصرت عنایت فرما و از این پیکار مقدس سربلند و پیروز خارج کن!

پروردگارا!بر محمد(ص) و آلش درود فرست، ایمانی مانند ایمان ایشان به ما عنایت کن و قلب ما را مانند قلب ایشان مطمئن کن و سینه ما را سینه آنان قرار ده و از بینش روشن آنان نصیب گردان و سوزدلی مانند  سوزدل آنان به ما عنایت فرما و ما را در خواندن دعاهایی که آنان می‌خوانند، موفق کن!

پروردگارا!بر محمد(ص) و آلش درود فرست و ما را انسانی خودساخته، مانند آنها و انسانیکامل و بی‌نقص چون آنان قرار ده که آنان الگوی ما و برگزیده تواند و ما ازگل آنان خلق شده‌ایم.

پروردگارا!بر محمد و آلش درود فرست و ما را مستجاب الدعوة مانند ایشان قرار ده و دنیای ما را با ایشان آشنا و در آخرت با آنان محشور فرما، باشد که سعادتمندشویم


دسته ها : شهدا
1392/10/20 20:55
X