معرفی وبلاگ
امام خامنه ای زن را از دید اسلام، بزرگ خانه و گل و ریحانه خانواده خواندند و با اشاره به بحران زن در جوامع غربی، افزودند: در نظام اسلامی، كارهای فراوان برای احیای جایگاه حقیقی زن انجام شده اما هنوز مشكلات زیادی بخصوص در عرصه رفتار با زن در خانواده، وجود دارد كه باید با ایجاد پشتوانه های قانونی و اجرایی آنها را حل كرد. ایشان تأكید كردند: محیط خانواده برای زن باید محیطی امن، با عزت و آرامش بخش باشد تا زن بتواند وظیفه اصلی خود را كه حفظ خانواده است به بهترین وجه انجام دهد. خواهرم حجابت برادرم نگاهت
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 781536
تعداد نوشته ها : 1099
تعداد نظرات : 19
سوره قرآن 
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه باید با وحدت و همدلی برای پیشرفت کشور و ارتقای سلامت جامعه تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ سید حسن هاشمی در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان شهریار که با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس، معاون درمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم این شهرستان از حضور در بین مردم این شهرستان همزمان با ایام ماه ربیع ابراز خرسندی کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات دولت اظهار داشت: این دولت هم در شروع و هم در ادامه با مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی و اشتغال روبروست.

هاشمی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: طبیعی است در شرایط رکود، افزایش مالیات نمی تواند چاره ساز باشد بنابراین باید صرفه جویی کنیم و توقعاتمان را متناسب با امکانات مطرح نمائیم.

وزیر بهداشت با تاکید بر این که همه باید با وحدت و همدلی به یکدیگر کمک کنیم تا کشور بتواند رو به پیشرفت حرکت کند، گفت: پیامبر ما، پیامبر وحدت و رحمت بوده است و باید با تأسی به پیامبر بزرگوارمان با وحدت و همدلی برای ارتقای سلامت جامعه قدم برداریم.

هاشمی با بیان این که امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان شهریار متناسب با جمعیت این شهرستان توسعه پیدا نکرده است، گفت: لازم است مسئولین استانی در خصوص نرخ رشد و مهاجرت پذیری این شهرستان تدبیری بیاندیشند چرا که هر چقدر امکانات بهداشتی و درمانی این شهرستان توسعه یابد، با توجه به ضریب رشد 7 درصدی سالانه این شهرستان، نمی توان شرایط بهداشتی و درمانی مناسب و استانداردی برای مردم این منطقه فراهم کنیم.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از مناطق محروم و مرزی کشور دارای پزشک متخصص و فوق تخصص هستند، گفت: افتخار می کنیم که در کنار بهداشت مردم به مسائل درمانی هم توجه داریم.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه راه اصلی برای ارتقای شرایط بهداشتی و درمانی شهرستان شهریار ساخت و تکمیل بیمارستان است بر ضرورت همکاری و حمایت تامین اجتماعی برای ارتقای مراکز درمانی این شهرستان تاکید کرد.

وزیر بهداشت ضمن قدردانی از تلاش های خیرین سلامت شهرستان شهریار گفت: نهایت حمایت خود را برای ساخت بیمارستان در حال احداث امام خمینی (ره) شهرستان شهریار خواهیم داشت.

هاشمی در ادامه از تجهیز و رفع کمبودهای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان شهریار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزودی با حمایت های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران کمبودها در مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت در این شهرستان مرتفع خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه با حضور وزیر بهداشت و مسئولین این شهرستان از چند تن از خیرین سلامت شهرستان شهریار قدردانی شد.




1393/10/20 20:21
X