معرفی وبلاگ
امام خامنه ای زن را از دید اسلام، بزرگ خانه و گل و ریحانه خانواده خواندند و با اشاره به بحران زن در جوامع غربی، افزودند: در نظام اسلامی، كارهای فراوان برای احیای جایگاه حقیقی زن انجام شده اما هنوز مشكلات زیادی بخصوص در عرصه رفتار با زن در خانواده، وجود دارد كه باید با ایجاد پشتوانه های قانونی و اجرایی آنها را حل كرد. ایشان تأكید كردند: محیط خانواده برای زن باید محیطی امن، با عزت و آرامش بخش باشد تا زن بتواند وظیفه اصلی خود را كه حفظ خانواده است به بهترین وجه انجام دهد. خواهرم حجابت برادرم نگاهت
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 778421
تعداد نوشته ها : 1099
تعداد نظرات : 19
سوره قرآن 
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

دوستان انسان دو دسته‌اند: دوستان مورد اعتماد، و دوستان خنده‌رو. دوستان مورد اعتماد به منزله‌ی دست و بازو و خانواده و دارایی تو هستند. اگر دوستت مورد اعتماد توست، از کمک مالی و جانی به او مضایقه نکن و با دوستان یک‌رنگ او یک‌رنگ باش و با دشمنانش دشمن باش. رازش را نگه دار و عیب‌هایش را بپوشان و از خوبی‌هایش بگو و بدان که این دوست‌ها از کبریت احمر هم کمیاب‌ترند.

اما دوستان خنده‌رو؛ از هم‌نشینی با آنها لذت می‌بری، پس خود را از این لذت محروم نکن و بیش از این از آنها چیزی نخواه و همان اندازه که برای تو از خوشرویی و خوش‌زبانی مایه می‌گذارند، برای آنها مایه بگذار.

امام علی (علیه السلام)/ خصال صدوق/ ج 1/ ص 49


√ ثواب این پست هدیه به روح امام و شهدا


X