معرفی وبلاگ
امام خامنه ای زن را از دید اسلام، بزرگ خانه و گل و ریحانه خانواده خواندند و با اشاره به بحران زن در جوامع غربی، افزودند: در نظام اسلامی، كارهای فراوان برای احیای جایگاه حقیقی زن انجام شده اما هنوز مشكلات زیادی بخصوص در عرصه رفتار با زن در خانواده، وجود دارد كه باید با ایجاد پشتوانه های قانونی و اجرایی آنها را حل كرد. ایشان تأكید كردند: محیط خانواده برای زن باید محیطی امن، با عزت و آرامش بخش باشد تا زن بتواند وظیفه اصلی خود را كه حفظ خانواده است به بهترین وجه انجام دهد. خواهرم حجابت برادرم نگاهت
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 778503
تعداد نوشته ها : 1099
تعداد نظرات : 19
سوره قرآن 
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

آویشن



پیشوایان اسلام به قدری این گیاه را مفید می دانستند که حضرت رضا(ع) می فرمودند: آویشن تنها داروی امیرالمومنین(ع) بوده است



• آویشن معده را تقویت می کند،بلغم را بر طرف می سازد و نیز انسان را از لقوه نگاه می دارد. مردی در خدمت امام رضا (ع) از رطوبت مزاج و علاج آن سوال کرد آن حضرت دستور داد که آویشن را بکوبد و ناشتا در دهان خود بریزد .



آویشن حاوی آنتی بیوتیک طبیعی بوده و مصرف دمکرده و جوشانده آن برای اشخاصی که مبتلا به بیماریهائی نظیر: درد معده، سرطان، کلسترول، ورم روده، سیاه سرفه، اختلال های مغزی و کلیوی، مسمومیت ، دندان درد، شبکوری ، ناراحتی کبدی ، چاقی، ورم کلیه، ناتوانی جسمی، آسم، درد سیاتیک، سنگ کلیه، ترشحات رحم ، زکام سوءهاضمه، آرتروز، واریس و برفک دهان می باشند مفید است.


1. طبّ الإمام الرضا علیه‏السلام


1393/10/1 16:51
X